14 Kasım 2009 Cumartesi

new goodies (rings)

Mozaik sonrası yeni yüzükler yaptım. Fotoğraflarda güneşte renkler oldukça parlak görünüyor. Bu yüzden bir de gölgede çekilmiş fotoğraf ekliyorum. Ayrıca parmakta nasıl durduğunu merak edenlere de altta mini bir resim var. ^_^ İsteyen olursa tık tık.

I did new rings after the mosaic ones. The colours are very bright in the pictures taken in presence of the sun. That's why I added also one without it. Plus if anyone wonders how they look when worn there is a small picture below. ^_^ If you want 'em click.


3 yorum:

  1. Alkış, çığlık, kıyameettt harika kumrucum!!! ellerine sağlık :) İyi hafta sonları diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. canımsınn!! sağol, moral verdin :)) sana da güpgüzel günler. uzun zaman oldu, nasılsın? yazın güzel geçti mi?

    YanıtlaSil
  3. On parmağında on marifet sanatçı kişilik :) Mutlu, güzel bir yıl diliyorum. Daha çok paylaşım bekliyorum, benim için değil (zira ben her yerden takip ediyorum seni) ama görmesi gereken insanlar için :) Sevgiler

    YanıtlaSil