26 Haziran 2009 Cuma

Blood & sweat - Kan & ter

aah! yorgunluktan öldüm. Kan ter içinde yaprım bitidim bu partiyi de. Pasaj'da yerlerini aldılar, ilginizi bekliyorlar efendim :) Yeni küpeler de var ama artık çok yorgunum, onları ancak bir dahaki sefere koyabilirim webe..

gaah! I am tired as hell. I was in blood and sweat but finished making these afterall. They are waiting your attention on my e-shop :) There are some new earrings too but I am so tired I only can put them on the web afterwards..

3 yorum:

  1. merhaba kumru,yaptıkların harika çok beğendim...ellerine sağlık ..yorumunu aldım blogumda ben de enkısa zamanda taçlarımı ekleyeceğim pasaja..ama tatile çıkacağız ve 12 temmuzda döneceğimizden o tarihte talep olursa nasıl yanıtayacağım senin bir bilgin var mı??sevgilerimi gönderiyor harika bir hafta sonu diliyorum...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyorlar, yorgunluğa değmiş gibi :) hadi bakalım bol satışlar...

    YanıtlaSil
  3. oOOooOo! görmemişim ben bunları ya! ayıp bana!
    harika olmuşlar kumrucum yaa, süperler eline sağlık <3

    YanıtlaSil