27 Ağustos 2009 Perşembe

Mim mim mim mim

Sevgili Hesionka mimleyivermiş beni arada derede, sağol kardeşim. şindi nedir bu mim pek anlamadım ama galiba hakkımda 7 ilginç şey yazmam gerekiyormuş, doğru anlamış mıyım? bakalım birşeyler çıkacakmı?



O halde buyrun
  1. Kırılan renkli kalem uçlarını, ilkokulda sağdan soldan edindiğim şekilli silgileri, 1 liraya 2 liraya otomatik makinalardan alınan renkli lastik topları, elime geçen her türlü pulu, bana gelen bütün mektupları biriktiriyorum.
  2. Bitmiş tuvalet kağıdı rulolarından kendime digeridoo yaptım.
  3. Yılda bir defa nedenini bulamadığımız bir şeye alerjik olarak ellerim şişer ve kaşınır, o kadar ki parmaklarımı kapatamam neredeyse.
  4. Lisedeyken evimizin kapısına gelen 20 cm uzunluğunda bir solucanı ev hayvanı yapmıştım, kendi kutusu içinde düzenli olarak tazelediğim bereketli ve nemli toprağı içinde yaşıyordu. Biyoloji öğretmenimiz Annunziata, biyoloji dersi için solucanımı denek olarak kullanmayı sonra da ebediyen (formaldehid içinde) okul laboratuvarında saklamayı vaad etmişti, kıyamadım ve bu tekliften sonra bir hafta içinde bahçeye saldım kendisini.
  5. Hayatımda Viyana'ya gittiğim ilk gün, sokaktaki canlı heykel performansçılarından biri beni dudaamdan öpmüştü.
  6. Şu an itibariyle 1991 yılından beri yazdığım 21 günlüğüm var.
  7. Sonbahar ekinoksunda doğdum.
Şimdi de özellikle Adem, Aslı ve Ayça'yı sonra da isteyen herkesi mimliyorum efenim :)

1 yorum:

  1. Ben o solucanı niye hatırlayamadım yahu? Ve bana en ilginç 1 numara geldi :)

    YanıtlaSil