12 Mayıs 2009 Salı

Annem için hediye/ Present for my mom


Şimdi benim sevgili annem fulardı şaldı çok sever, bilimum ebatlar ve desenlerde almışızdır bugune kadar. Bu yüzden Markafoni'de bu ürünü görünce anında aşık oldum! hem animatik hayvancıklar hem renk kontrastının yüksek oluşu dikkatimi çekti anında. Tabii marka hakkında bir bilgim yoktu nedir ne değildir araştırdım ve Buff'ın multi fonksiyonel olduğunu öğrendim! Daha ne olsun! Daha şu olsun, 20 $lık bu Kukuxumusu tasarımını markafoni'de 21 Tl'ye aldım. Dahası annem bayıldı :)


My dear mom loves to use foulards shawls and alike, we've bought many designs and shapes over the years. That's why when I saw this product at Markafoni I instantly fell in love! It's animatic and has a very high contrast of colours so has my attention too. I didn't know much about the brand so I had to do a little research and found out that it's multifunctional too! Plus I bought this Kukuxumusu design from Markafoni for 21 Tl (which makes 13.5 $) although it's actually 20 $. Plus she loved it :)




orjinal link: http://www.buff.es

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder