22 Mayıs 2009 Cuma

bilezikler satışta - bracelets on sale


heyyoo yaptığım bilezikleri de pasajıma koydum nihayet! Epey uğraştım, fotoğrafları çek, aktar, düzenle, yükle derken sonunda bitti! Kimileri tamamen polimer kilden yaptığım, kimileri hazır aldığım kimileri de karışık boncuklardan oluşuyor. Kendi yaptıklarıma epey emek harcadım bu yüzden diğerlerinden biraz daha pahalı. Gidip boncukçudan fabrikasyon boncuk almaya benzemiyor ne de olsa :)

Yippee finally I put my bracelets to my online shop! Take pictures, transfer the images, edit them, upload to the site, It was really tiring but is finished eventually! Some of them are made only from polymer clay beads that I made, some of them from the beads I bought and others mixed with the two. I worked hard with the ones that I made so they are a bit more expensive. It's nothing like to go and buy some fabricated beads at all :)

bazı örnekler- daha fazlası için http://alexiacortez.pasaj.com/
some samples- see more at the link

2 yorum:

  1. Gidip boncukçudan fabrikasyon boncuk almaya benzemiyor ne de olsa :) cuk oturmuş diye buna derim hemfirim yaptıklarımı da bu manteliteyle yapıyorum bende. Satmıyorum o ayrı :) Bol satışlar bol şanslar.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, benim gönlüm de iserdi satmamak, zaten yıllardır hediye diye sağa sola eş dost akraba dağıttım :) velhasıl karnımız acıkınca iş başa düştü :) sevgiler

    YanıtlaSil