26 Mayıs 2009 Salı

Bileklikler - Friendship bracelets

Çocukluk gençlik arası bir zamana gönderme. Eskiden çok sık taktığım hatta en favori takım diyebileceğim şeydi bileklikler. İlkokulda başlamıştım, deli gibi üretiyordum sonra bütün yaptığım bilekliklerin içinde olduğu kutu çalındı! ben de uzun süre kendimi o kadar kötü hissettim ki elimi sürmedim. Derken lise yıllarımda, o dönemlerde çok seyahat ettiğimiz için gittiğim her ülkede, şehirde boş vakitlerimi tekrar doldurdular. benimle birlikte seyahat ettiler. Birsürü arkadaşıma da verdim vaktiyle. Resimde görülenler yakın zamanda yaptıklarım. Bazen boncuklu bileziklerle birlikte takıyorum, şıngırtı çok sevmediğim için sesi de engelliyor :)

Dedication to a period between childhood and teenagehood. Once they were my favorite accesories. I started making them at elemantary school. I was creating like crazy but when a box full of what I made till then got stolen, I totally gave up doing them with frustration! In high school years we travelled a lot so in every country we were I started making them again in my spare time. They travelled with me. I gave them to my friends. These in the pitures are recent ones. Sometimes I still wear them with bangles and bracelets just bcause I don't like the metal
sound they make :)

3 yorum:

  1. nasıl sevimli olmuşlar. ellerine sağlık. ben de hatırlıyorum da ortaokula başladığım yıllarda deri parçalarıyla örüp örüp takardım. sonra kuzenlere dağıttım :))

    YanıtlaSil
  2. :))teşekkür ederim, motif konusunda cok yaratıcı olmasam da renk manyağı oldugum icin her renkten ipten yaptım bu bilekliklerden :)) belki ben de dağıtıcam yakında tekrar :)

    YanıtlaSil
  3. bu bileklikler benimde teenager çağımın vazgeçilmezlerindendi... rengarenk bileklikler örerdik arkadaşlarla, kollarda bilumum renk ve çeşitte... En son Hakan Gündüz'e gs bilekliği örüp yolladım ve bileklik mevzusunu orda kapadım :) Not : bu olay muhtemelen ben 15-16 yaşındayken olmuştu :)

    YanıtlaSil