12 Mayıs 2009 Salı

Kalemlik - Pencil holder

Aslında uzun zamandır yapıyorum ve de pek çok insana hediye ettim bu kalemliklerden. Bir zamanlar hiç kalemliğim yoktu, o zaman öğrenciydim ve kalemlik almak için para harcamak istemiyordum. Ben de konserve tenekeleri biriktirmeye başladım. Bir zaman sonra neden kağıt hamuru ile kaplamıyorum onları dedim. Daha sonra da e kaplamışken neden boyamıyorum.. bir süre sonra o kadar birikti ki hediye vermeye başladım. Böylece canımın istediği gibi kalemliklerim oldu :)

I am doing these for a very long time and I gave lots of them as a present to my friends and family. Once I had no pencil holder, I was a student then and didn't want to spend money to buy one. So I started to collect these tin cans. After a while I came to think why I don't cover them with papier mache. Later, why not to paint them too? In time I had loads of pencil holders and then I gave them as presents. now I have pencil holders which I like :)

1 yorum:

  1. Fiyakalı yorumun için teşekkürler :) Kalemkutular güzel olmuş, ellerine sağlık.. Özellikle yeşil olanı beğendim ;)

    YanıtlaSil